Later designation (تعیین لاحق یا متعاقب)

همانطور که در ماده ۲۴ آئین نامه مشترک موافقت نامه و پروتکل مادرید آمده است اگر در زمان تعیین، مالک حق تعیین عضو متعاهدی را داشته باشد هر عضو متعاهد را می تواند پس از انجام ثبت بین المللی به عنوان یک کشور مورد نظر تعیین کند.
مراتب تعیین متعاقب توسط مالک یا توسط اداره کشور عضو متعاهد مالک به دفتر بین المللی تسلیم خواهد شد.
همچنین مراتب تعیین متعاقب بر روی فرم مخصوصی در یک نسخه تسلیم می گردد هر گاه این فرم توسط مالک تسلیم شود، توسط او امضا خواهد شد. هر گاه توسط اداره تسلیم شود، توسط آن اداره امضا خواهد کرد و هر گاه آن اداره درخواست نماید، توسط مالک نیز امضا خواهد شد. هر گاه توسط اداره تسلیم شود و اداره مذکور بدون این که از مالک درخواست نماید که آن را امضا کند ولی به وی اجازه امضا کردن آن را بدهد، مالک می تواند آن را امضا کند.
مراتب تعیین متعاقب حاوی مطالب زیر خواهد بود:
۱- شماره ثبت بین المللی مربوط.
۲- نام و نشانی مالک.
۳- عضو متعاهدی که تعیین می گردد.
۴- هر گاه تعیین متعاقب برای کلیه کالاها و خدمات ذکر شده در تصدیق ثبت بین المللی مربوط انجام گیرد، کلیه کالاها و خدمات یا هر گاه «تعیین متعاقب» برای تنها بخشی از کالاها یا خدمات ذکر شده در تصدیق ثبت بین المللی مربوط انجام گیرد، فقط کالاها و خدمات مزبور.
۵- مبلغ هزینه پرداخته و روش پرداخت یا دستورات مقتضی بر واریز مبلغ مربوط به حساب دفتر بین المللی و مشخصات طرف پرداخت کننده یا صادر کننده دستور.
۶- هر گاه تعیین متعاقب توسط اداره تسلیم شده باشد، تاریخ دریافت آن توسط آن اداره.

 

نوشته شده در