روش و مراحل ثبت تغییرات و انحلال شرکت یا موسسه

روش و مراحل ثبت تغییرات و انحلال شرکت یا موسسه به شرح زیر می باشد

مدارک لازم مورد نیاز بر طبق نمونه های پیوست با توجه به نوع تغییرات تنظیم و تکمیل و به قسمت ارجاع اداره ثبت شرکت ها تحویل می گردد و ممیز مربوطه پس از از بررسی اولیه وقت مراجعه را تعیین می نماید و قبض رسید، صادر و تحویل می نماید.
سپس مدارک تحویلی را جهت بررسی به ممیز تعیین شده به همراه پرونده پس از ثبت دفتر اندیکاتور تحویل می گردد.
ممیز مربوطه مدارک تحویلی را با توجه به پرونده بررسی و در صورت عدم احراز نقصی، آگهی لازم را تهیه و پس از امضاء رئیس، تایپ می شود که پس از مراجعه یکی از شرکاء و یا وکیل قانونی جهت پرداخت حق الثبت مربوطه به حسابداری هدایت و پس از پرداخت و اخذ رسید مجدداً به قسمت ثبت شرکت مراجعه و در دفتر ثبت، مسئول ثبت از افرادیکه باید ذیل ثبت امضاء نمایند امضاء اخذ و تکمیل امضاء ذیل ثبت را گواهی می نماید.
سپس آگهی تایپ توسط مسئول مربوطه امضاء و ممهور و پس از پرداخت حق نشر در دفتر صادر و آگهی به ذی نفع تحویل می گردد.

5 دیدگاه در “روش و مراحل ثبت تغییرات و انحلال شرکت یا موسسه

  1. سلام
    من سال ٩٢ شرکت ثبت کردم، ولی ما با فعالیت اولیه که. داشتیم ضرر کردیم یعنی محصولمونو نخریدن و کلی ضرر کردیم حتی هنوزم من بدهکارم
    الان میخوام منحل کنم ولی نمیدونم اولین اقدامم چیه؟

    1. با سلام. پاسخ این سوال نیازمند کسب یکسری اطلاعات درباره ی شرکت شما می باشد. از جمله مواردی مانند: آیا شرکت مورد نظر دارای کد اقتصادی می باشد؟دفاتر قانونی پلمپ را هر ساله تهیه کرده و تحویل دارایی داده اید؟تمامی شرکا حضور دارند؟ و اطلاعاتی از این قبیل…بنابراین برای کسب اطلاعات و راهنمایی مورد نیاز در این زمینه لطفاً با شماره تماس ۰۲۱۸۸۶۲۳۰۱۰ تماس فرمایید.

  2. با سلام
    شرکتی منحل شده در قالب شخصیت سهامی خاص بنام ایکس ایکس با شناسه ملی وشناسه ثبت
    گویا از زمان منحل شدن حدود ۱۰ سال بیشتر میگذره
    امکان هست شخص دیگری بخواد همین نام شرکت رو به نام خودش ثبت کنه؟

دیدگاهتان را بنویسید